Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Η EA πατεντάρει σύστημα για την αναπαραγωγή περιεχομένου με βάση το playstyle των παικτών

*
Η Electronic Arts προχώρησε σε κατοχύρωση πατέντας που της επιτρέπει να προσαρμόσει την αναπαραγωγή περιεχομένου όπως διαφημίσεις και in-game content, βάση το playstyle των παικτών.

Η πατέντα με την ονομασία “Persona Driven Dynamic Content Framework” είχε παρουσιαστεί αρχικά τον περασμένο Απρίλιο, και ήρθε ξανά στην δημοσιότητα εντός του μήνα. Όπως αναφέρεται στην περιγραφή της πατέντας, το σύστημα “θα προσδιορίζει την προσωπικότητα του χαρακτήρα, βάση τον τρόπο που παίζει ένα παιχνίδι” και στην συνέχεια “θα αναπαράγει περιεχόμενο ή αλλά προϊόντα βάση τα στοιχεία αυτά”. Το σύστημα, με τα στοιχεία που θα συλλεγεί θα τοποθετεί τους παίκτες στις εξής κατηγορίες: “explorer, competitor, collector, support, combatant, tank/lead, commander και completionist”.

Με τον τρόπο αυτό, το σύστημα θα προτείνει νέους τίτλους για τους παίκτες ή περιεχόμενο για games που απολαμβάνουν οι παίκτες αυτoί, προσαρμοσμένο στα δικά τους μέτρα. Η EA στο επίσημο site της, ανακοίνωσε μια “κατοχύρωση ευρεσιτεχνίας” που επιτρέπει και σε άλλους developers να αξιοποιήσουν ορισμένα από τα εργαλεία αυτά, χωρίς κάποιο επιπλέον κόστος ή να βρεθούν σε νομικό κίνδυνο.


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*